ویرگول
ورودثبت نام
سحر مهدوی
سحر مهدوی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش سئو از صفر تا صد + گوگل ادوردز

تا چند سال پیش بهترین راه برای تبلیغات و فروش در رسانه هایی مانند روزنامه، مجلات یا تلویزیون بود. اما امروزه افزایش ترافیک وب سایت شما می تواند بهترین تبلیغ برای کسب و کار شما باشد. این امر صاحبان مشاغل و بازاریابان دیجیتال را مجبور می کند که همیشه به دنبال افزایش ترافیک وب سایت خود باشند.

چرا به آموزش سئو و گوگل ادوردز نیاز داریم؟

هدف نهایی هر وب سایت تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان عادی است و بهترین راه برای انجام این کار این است که به مشتریان بالقوه نشان دهید که تجارت شما وجود دارد. کسب رتبه خوب در موتور جستجوی گوگل یکی از چالش برانگیزترین کارهایی است که هر کسب و کاری در هنگام معرفی خدمات خود در فرآیند بازاریابی با آن مواجه است.


سئو (SEO) و گوگل ادز (Google Ads) اجزای اصلی بازاریابی موتورهای جستجو هستند و ارزشمندترین ابزار برای کمپین های بازاریابی دیجیتال شما هستند. آنها تفاوت ها و شباهت هایی دارند و شما باید با توجه به اهداف تجاری و بازاریابی خود از آنها استفاده کنید.


در واقع، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، یا به اختصار سئو، می تواند به صاحبان وب سایت کمک کند تا رتبه خوبی در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو یا سایر موتورهای جستجوی اصلی کسب کنند. برای رسیدن به این هدف، باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است. اگر وب سایت شما مورد پسند موتورهای جستجو قرار گیرد، به راحتی توسط موتورهای جستجو خوانده می شود و استفاده از آن برای کاربران بسیار ساده و آسان خواهد بود.


گوگل ادز یا Google Ads که در گذشته با نام Google ادوردز (Google Adwords) نیز شناخته می شد، پلتفرم تبلیغاتی انحصاری پرداخت به ازای کلیک (PPC) گوگل برای وب سایت ها است.یعنی می توانید از پلتفرم گوگل ادز برای نمایش تبلیغات خود در صفحات نتایج جستجوی گوگل و صفحات فرعی گوگل مانند جیمیل، یوتیوب و غیره استفاده کنید. گوگل ادز یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین است که بسیاری از کسب و کارها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود از آن استفاده می کنند. اما برخلاف سئو، گوگل ادز به صورت رایگان ارائه نمی شود، برای استفاده از خدمات و امکانات آن باید هزینه پرداخت کنید.


از توضیحات متوجه شدیم که هم سئو و هم گوگل ادز یک هدف مشترک دارند که افزایش ترافیک وب سایت، افزایش فروش وب سایت، ارتقاء برند و غیره است. اما آنها با یکدیگر تفاوت دارند که به شما امکان می دهد با بررسی تفاوت ها انتخاب کنید که از کدام سرویس برای سایت خود استفاده کنید.


سئو مجموعه ای از اقدامات فنی بر اساس الگوریتم گوگل برای بهینه سازی موتورهای جستجو، به عبارت ساده، برای بهبود رتبه یک وب سایت در صفحات گوگل است.

این کار که به عنوان بهینه‌سازی ارگانیک یا ارگانیک شناخته می‌شود، اغلب زمان‌بر است و با گذشت زمان، رقبای جدیدی ممکن است وارد صنعت شوند، بسیاری از فرصت‌های بازار ممکن است از دست بروند، و بسیاری از مشتریان بالقوه ممکن است مشتریان واقعی سایت‌های خوب موقعیت بهتری پیدا کنند. علاوه بر این، استفاده از روش سئو بی اهمیت نیست و نیاز به دانش تخصصی دارد.

در این مرحله، گوگل ادز با کمک وب سایت سئو هزینه معقولی را پرداخت می کند تا به شما کمک کند در بهترین مکان های گوگل دیده شوید. قبل از اینکه یک فرصت بازار به یک تهدید تبدیل شود.

آموزش سئوگوگل ادز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید